Ce semeni aia culegi

Nu am totul, nici nu mi-ar trebui. Unde l-aș pune și cum l-aș apăra de hoți?
Absolut tot ce-mi trebuie este în mine: un pic de speranță, intuiție, după cum spun unii am și puțin har de a povesti, am și bucurie, și recunoștință, și drag de oameni.

Când a murit cel mai bogătan din sat, pe marginea gropii, pierdut în mulțime și strângând la piept un colac primit pomană, cel mai sărac din sat a spus așa: Ia uitați cum e viața, omul ăsta a luat un căcat și eu voi lăsa un căcat.

14100539_1077114795708856_1703525638765336364_n

Până în măduva oaselor sunt recunoscătoare pentru tot ce mi-a dat Bunul Dumnezeu, de aceea aștept răsăritul mereu ca pe un nou dar. Ce fac cu el, asta doar eu hotărăsc.

Dacă îl pierd la păcănele, nu are Dumnezeu nici o vină. Și dacă mor că nu m-am asigurat când am trecut strada, să nu întrebe mama strigând spre cer cu furie: De ce Doamne, de ce?

Dumnezeu nu are nicio vină. El ne oferă totul. Ce facem cu totul ăsta, este doar treaba noastră. Cică s-ar numi Liberul-arbitru.

Lasă un răspuns

