Unul plus altul dă doar unul, întru dăruire

Doamne! O vioară şi doi oameni pot întruchipa un Rai?

Sătui de toate şi de toţi, când întâlnim clipa, ne odihnim ochii şi inima. Aşa s-a întâmplat cu mine ieri. Aveam treabă gârlă, dar mă făceam că oboseam şi mai furam câte puţină fericire din filmuleţul de mai jos. Ba chiar, la un moment dat, m-am surpris cu lacrimi în ochi. Atâta frumuseţe să împrăştie doi oameni doar cu trupurile lor?

12771975_960577184029285_2607492825095529158_o

În 4 minute şi 50 de secunde am fost pe unde n-am umblat vreodată şi am înţeles că omul nu poate trăi singur şi fericit. Inspiri tu, expiră el; asta da respiraţie! Aşa, din doi se face unul şi matematica rămâne de râs.

Pentru că unul plus altul dă doar unu. Poate chimia studiază contopirea fiinţelor, matematica nu. Am înţeles că i s-ar spune alchimie şi e ceva vrăjitoresc, ceea ce vă doresc şi vouă.

Lasă un răspuns

